The Customer Experience Revolution: How Companies Like Apple, Amazon, and Starbucks Have Changed Business Forever / Nejlevnější knihy
The Customer Experience Revolution: How Companies Like Apple, Amazon, and Starbucks Have Changed Business Forever

Kód: 11604449

The Customer Experience Revolution: How Companies Like Apple, Amazon, and Starbucks Have Changed Business Forever

Autor Jeofrey Bean, Sean Van Tyne

The customer experience revolution has begun Businesses that provide an extraordinary customer experience are more profitable and sustainable than their competition. They dominate industries and marginalize competing companies. I ... celý popis

573


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize The Customer Experience Revolution: How Companies Like Apple, Amazon, and Starbucks Have Changed Business Forever

Nákupem získáte 57 bodů

Anotace knihy

The customer experience revolution has begun Businesses that provide an extraordinary customer experience are more profitable and sustainable than their competition. They dominate industries and marginalize competing companies. In their innovative book, T

Parametry knihy

573

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: