Competitive Strength of the Information and Communication Industry in Europe / Nejlevnější knihy
Competitive Strength of the Information and Communication Industry in Europe

Kód: 02130710

Competitive Strength of the Information and Communication Industry in Europe

Autor H. van Houten

In front of us lies a rather unique study. Unique in respect of both its initiative and its set up. This study is the result of a private initiative of an international organization of management consultancy firms. It is the first ... celý popis

3421

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Competitive Strength of the Information and Communication Industry in Europe

Nákupem získáte 342 bodů

Anotace knihy

In front of us lies a rather unique study. Unique in respect of both its initiative and its set up. This study is the result of a private initiative of an international organization of management consultancy firms. It is the first time that such a broad international study was undertaken jointly by individual consulting firms in many different countries. Moreover the method used can be characterized as 'from the bottom up'. Representatives of almost 100 organizations in seven European countries were interviewed by seven individual management consultancy firms on the basis of their own reputation and contacts. Not only the well-known multinationals in the information and communication industry participated, but also medium-sized and small companies as well as government agencies. The study focuses on one sector of industry that is considered to be of prime importance for employment in Europe, viz. the information and communication industry. It is generally assumed that important instruments for the stimulation and strengthening of Europe's position in this field are: reduction of competition within Europe better coordination of R&D efforts improved harmonization of rules, standards and regulations better coordination and education programmes increased stimulation and guidance by governments. This study puts these assumptions to the test. It assesses the state of the art regarding these instruments and identifies the actions needed to improve the present situation.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Organizational theory & behaviour

3421

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: