The Art of Digital Persuasion: How the World's Most Innovative Brands Are Using New Technologies to Influence People / Nejlevnější knihy
The Art of Digital Persuasion: How the World's Most Innovative Brands Are Using New Technologies to Influence People

Kód: 22169497

The Art of Digital Persuasion: How the World's Most Innovative Brands Are Using New Technologies to Influence People

Autor Jeff Hasen

The Art of Digital Persuasion is a timely follow-up to Jeff Hasen's second book, The Art of Mobile Persuasion. It took a deep look into the adoption of smartphones and the impacts on brands. Through insights from the sharpest digi ... celý popis

420


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize The Art of Digital Persuasion: How the World's Most Innovative Brands Are Using New Technologies to Influence People

Nákupem získáte 42 bodů

Anotace knihy

The Art of Digital Persuasion is a timely follow-up to Jeff Hasen's second book, The Art of Mobile Persuasion. It took a deep look into the adoption of smartphones and the impacts on brands. Through insights from the sharpest digital marketers, the book ex

Parametry knihy

420

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: