Television / Nejlevnější knihy
Television

Kód: 06726782

Television

Autor Richard Collins

A collection of essays which address, with varying degrees of explicitness, the assumptions from which media analysts and communication scholars have customarily approached television. It focuses on the impact of new technologies ... celý popis

1460


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Television

Nákupem získáte 146 bodů

Anotace knihy

A collection of essays which address, with varying degrees of explicitness, the assumptions from which media analysts and communication scholars have customarily approached television. It focuses on the impact of new technologies and national policies for TV in North America and Europe.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

1460

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: