Targeted Consumer Information and Prices The Private and Social Gains to Matching Consumers with Products / Nejlevnější knihy
Targeted Consumer Information and Prices The Private and Social Gains to Matching Consumers with Products

Kód: 17333767

Targeted Consumer Information and Prices The Private and Social Gains to Matching Consumers with Products

Autor Federal Trade Commission

It is well known that product differentiation increases both prices and profits, other things equal. What is less well understood is how the distribution of consumer preferences affects firms' incentives to differentiate their pro ... celý popis

445


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Targeted Consumer Information and Prices The Private and Social Gains to Matching Consumers with Products

Nákupem získáte 45 bodů

Anotace knihy

It is well known that product differentiation increases both prices and profits, other things equal. What is less well understood is how the distribution of consumer preferences affects firms' incentives to differentiate their products. This book focuses o

Parametry knihy

445

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: