Strategisches Denken. Vision, Unternehmungspolitik, Strategie / Nejlevnější knihy
Strategisches Denken. Vision, Unternehmungspolitik, Strategie

Kód: 32287168

Strategisches Denken. Vision, Unternehmungspolitik, Strategie

Autor Hans H. Hinterhuber

The 7th edition of this well-established textbook has been completely revised; it is intended for all business people, executives and management students who are interested in a comprehensive systematic account of the methods, too ... celý popis

3628


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Strategisches Denken. Vision, Unternehmungspolitik, Strategie

Nákupem získáte 363 bodů

Anotace knihy

The 7th edition of this well-established textbook has been completely revised; it is intended for all business people, executives and management students who are interested in a comprehensive systematic account of the methods, tools and attitudes required for the strategic management of enterprises.

Parametry knihy

3628

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 299 Kč.

Nacházíte se: