Strategic Social Marketing / Nejlevnější knihy
Strategic Social Marketing

Kód: 22386462

Strategic Social Marketing

Autor Jeff French, Ross Gordon

Adopting an international approach and offering a broader and contemporary perspective, this second edition of Strategic Social Marketing presents social marketing principles in a strategic, critical and reflexive way, illustratin ... celý popis

7314


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Strategic Social Marketing

Nákupem získáte 731 bodů

Anotace knihy

Adopting an international approach and offering a broader and contemporary perspective, this second edition of Strategic Social Marketing presents social marketing principles in a strategic, critical and reflexive way, illustrating the value of ap

Parametry knihy

7314

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: