Official CIM Coursebook: Strategic Marketing Decisions 2008-2009 / Nejlevnější knihy
Official CIM Coursebook: Strategic Marketing Decisions 2008-2009

Kód: 04145951

Official CIM Coursebook: Strategic Marketing Decisions 2008-2009

Autor Doole

Offers companions to the Chartered Institute of Marketing (CIM) professional marketing qualifications. This title includes chapters that feature case studies, study tips and activities to test your learning and understanding. It o ... celý popis

1641


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Official CIM Coursebook: Strategic Marketing Decisions 2008-2009

Nákupem získáte 164 bodů

Anotace knihy

Offers companions to the Chartered Institute of Marketing (CIM) professional marketing qualifications. This title includes chapters that feature case studies, study tips and activities to test your learning and understanding. It offers online materials that support students and tutors at various stages.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

1641

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 299 Kč.

Nacházíte se: