Kód: 04022011
For students, managers and senior executives studying Brand Management. Keller, Strategic Brand Management, 3e provides insights into how to create profitable brand strategies by building, measuring, and managing brand equity. ... celý popis
2647 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 265 bodů
For students, managers and senior executives studying Brand Management. Keller, Strategic Brand Management, 3e provides insights into how to create profitable brand strategies by building, measuring, and managing brand equity.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management
2647 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )