Strategic Brand Management / Nejlevnější knihy
Strategic Brand Management

Kód: 04022011

Strategic Brand Management

Autor Kevin Lane Keller

For students, managers and senior executives studying Brand Management. Keller, Strategic Brand Management, 3e provides insights into how to create profitable brand strategies by building, measuring, and managing brand equity. ... celý popis

2647

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Strategic Brand Management

Nákupem získáte 265 bodů

Anotace knihy

For students, managers and senior executives studying Brand Management. Keller, Strategic Brand Management, 3e provides insights into how to create profitable brand strategies by building, measuring, and managing brand equity.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management

2647



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: