Sports Event Management and Marketing Playbook , Second Edition / Nejlevnější knihy
Sports Event Management and Marketing Playbook , Second Edition

Kód: 04950283

Sports Event Management and Marketing Playbook , Second Edition

Autor Frank Supovitz

As a sporting event planner, how do you keep up with the trends of the ticket buying public, sponsorship and merchandising while at the same time attending to the hundreds of management and operational details required to execute ... celý popis

2729


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-14 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Sports Event Management and Marketing Playbook , Second Edition

Nákupem získáte 273 bodů

Anotace knihy

As a sporting event planner, how do you keep up with the trends of the ticket buying public, sponsorship and merchandising while at the same time attending to the hundreds of management and operational details required to execute the event? A successful sports event requires a planner that can read signals from their market and plan strategically to maintain sponsors and a fill an arena.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Lifestyle, sport & leisure Sports & outdoor recreation Sporting events & management

2729

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: