Socio-Economic Perspectives on Consumer Engagement and Buying Behavior / Nejlevnější knihy
Socio-Economic Perspectives on Consumer Engagement and Buying Behavior

Kód: 15797284

Socio-Economic Perspectives on Consumer Engagement and Buying Behavior

Autor Hans Ruediger Kaufmann, Mohammad Fateh Ali Khan Panni

A comprehensive reference source on new innovative dimensions of consumer behavioural studies that reveals different conceptual and theoretical frameworks. This publication features expansive coverage on a number of relevant topic ... celý popis

6481


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Socio-Economic Perspectives on Consumer Engagement and Buying Behavior

Nákupem získáte 648 bodů

Anotace knihy

A comprehensive reference source on new innovative dimensions of consumer behavioural studies that reveals different conceptual and theoretical frameworks. This publication features expansive coverage on a number of relevant topics and perspectives, such as green products, automotive technology, and anti-branding.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

6481

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: