Social Media Measurement and Management / Nejlevnější knihy
Social Media Measurement and Management

Kód: 21948404

Social Media Measurement and Management

Autor Jeremy Harris Lipschultz

This new textbook applies a critical and practical lens to the world of social media analytics. Author Jeremy Harris Lipschultz explores the foundations of digital data, strategic tools, and best practices in an accessible volume ... celý popis

1659


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Social Media Measurement and Management

Nákupem získáte 166 bodů

Anotace knihy

This new textbook applies a critical and practical lens to the world of social media analytics. Author Jeremy Harris Lipschultz explores the foundations of digital data, strategic tools, and best practices in an accessible volume for students and practi

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

1659



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: