Social Media and the Politics of Reportage / Nejlevnější knihy
Social Media and the Politics of Reportage

Kód: 04771408

Social Media and the Politics of Reportage

Autor S. Bebawi, D. Bossio

The 'Arab Spring' has been represented in the mainstream media as a 'social media revolution'; the hyperbole of headlines claiming a seismic shift away from the traditional news correspondence towards an era of citizen journalism ... celý popis

2994


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Social Media and the Politics of Reportage

Nákupem získáte 299 bodů

Anotace knihy

The 'Arab Spring' has been represented in the mainstream media as a 'social media revolution'; the hyperbole of headlines claiming a seismic shift away from the traditional news correspondence towards an era of citizen journalism and social media reporting. Social Media and the Politics of Reportage is a timely discussion of this transforming media landscape, exploring the role of social media within the field of global journalism. Studying cases from, for example, Facebook, Twitter and blogs, the chapters highlight the journalistic challenges, issues and opportunities that have risen as a result of social media increasingly being used as a form of crisis reporting.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

2994

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: