Social Media and Strategic Communications / Nejlevnější knihy
Social Media and Strategic Communications

Kód: 02061620

Social Media and Strategic Communications

Autor Hana S Noor Al Deen

Social Media and Strategic Communications provides comprehensive and original scholarly research that exhibits the strategic implementation of social media in both advertising and public relations. Policies, codes of ethics, and r ... celý popis

3611


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Social Media and Strategic Communications

Nákupem získáte 361 bodů

Anotace knihy

Social Media and Strategic Communications provides comprehensive and original scholarly research that exhibits the strategic implementation of social media in both advertising and public relations. Policies, codes of ethics, and recommendations set by business organizations for best practices are also examined. Various research methodologies are employed to analyze the communication strategies applied by advertisers and public relations practitioners who have embraced social media as an integral part of their operations in order to develop and maintain strong and lasting relationships with customers and the public.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Cultural studies

3611

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: