Six Value Medals / Nejlevnější knihy
Six Value Medals

Kód: 04014320

Six Value Medals

Autor Edward de Bono

Traditional thinking habits of businesses need to be greatly improved. Analysis and judgement are no longer enough to make important corporate decisions; you can analyse the past but you have to design the future. Corporate decisi ... celý popis

276

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Six Value Medals

Nákupem získáte 28 bodů

Anotace knihy

Traditional thinking habits of businesses need to be greatly improved. Analysis and judgement are no longer enough to make important corporate decisions; you can analyse the past but you have to design the future. Corporate decisions depend on values. Disputes and conflicts often arise because of a clash of those values; each party in the dispute wants to pursue its own values, often at the expense of the other party. It is therefore essential that companies, managers and employees have a full understanding of the values of everyone involved to design a way forward that benefits all parties. From the bestselling author of How to Have a Beautiful Mind and Six Thinking Hats, this groundbreaking business book provides a basis for value assessment, an essential tool in decision-making for 21st century corporations. De Bono demonstrates that values come into all areas of thinking, behaviour and decision-making and outlines a framework to focus employees' attention on a variety of values including human values, organisational values, cultural values and perceptual values. By introducing a scoring system to rate different values as strong, sound, weak or remote de Bono helps readers to prioritise and make executive decisions that count.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

276

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: