Service Brand Equity / Nejlevnější knihy
Service Brand Equity

Kód: 06838753

Service Brand Equity

Autor Narumon Kimpakorn

The purpose of this study is to construct an employer brand equity framework and to demonstrate the relationship between employer brand equity to customer based brand equity in luxury hotels. While the employee is core to service ... celý popis

2076


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Service Brand Equity

Nákupem získáte 208 bodů

Anotace knihy

The purpose of this study is to construct an employer brand equity framework and to demonstrate the relationship between employer brand equity to customer based brand equity in luxury hotels. While the employee is core to service brand equity theories, little is known about what characterizes an effective employee. This study attempts to uncover this unknown. Finding endorse the importance of espousing a vision containing reference to employee brand equity and customer based brand equity.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

2076

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: