Rural Marketing as a Tool for National Developme – Strategies for Socio–Economic Progress / Nejlevnější knihy
Rural Marketing as a Tool for National Developme – Strategies for Socio–Economic Progress

Kód: 45964806

Rural Marketing as a Tool for National Developme – Strategies for Socio–Economic Progress

Autor Charles Chatterjee

2732


Očekávaná novinka
Vydání 30. 09. 2024

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Rural Marketing as a Tool for National Developme – Strategies for Socio–Economic Progress

Nákupem získáte 273 bodů

Parametry knihy

2732



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: