Rolling Out New Products Across International Markets / Nejlevnější knihy
Rolling Out New Products Across International Markets

Kód: 04599675

Rolling Out New Products Across International Markets

Autor George Chryssochoidis

Launching a new product into numerous countries is a major challenge for managers, particularly those who operate in industries with rapid technological change and high internationalization environments. This book focuses on the t ... celý popis

3037


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 13-16 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Rolling Out New Products Across International Markets

Nákupem získáte 304 bodů

Anotace knihy

Launching a new product into numerous countries is a major challenge for managers, particularly those who operate in industries with rapid technological change and high internationalization environments. This book focuses on the time dimension of international product launches using case studies from Japanese, US and UK firms such as Panasonic, Sony, Motorola and Nortel. Based upon empirical information the book provides insights into theory and better practice in this area.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management International business

3037



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: