Rethinking Readiness in Early Childhood Education / Nejlevnější knihy
Rethinking Readiness in Early Childhood Education

Kód: 05349131

Rethinking Readiness in Early Childhood Education

Autor Jeanne Marie Iorio, Will Parnell

Rethinking Readiness in Early Childhood Education seeks to reimagine the current educational worlds and standards for young children. Iorio and Parnell challenge traditional conceptions of readiness in early childhood education by ... celý popis

3687


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Rethinking Readiness in Early Childhood Education

Nákupem získáte 369 bodů

Anotace knihy

Rethinking Readiness in Early Childhood Education seeks to reimagine the current educational worlds and standards for young children. Iorio and Parnell challenge traditional conceptions of readiness in early childhood education by sharing concrete examples of practice, policy and histories that rethink readiness and its various social, cultural, political and economic constructions. Offering alternatives to the narrowing early childhood curriculum and creating space for debate, the editors and contributors ask the reader to take an active role in shaping children's education through responsive and responsible policies and practices that place the children, families, educators, and voices of the school community first.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Education Schools

3687

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: