Rethinking Place Branding / Nejlevnější knihy
Rethinking Place Branding

Kód: 14208295

Rethinking Place Branding

Autor Gregory J. Ashworth, Mihalis Kavaratzis, Gary Warnaby

As Place Branding has become a widely established but contested practice, there is a dire need to rethink its theoretical foundations and its contribution to development and to re-assert its future. This important new book advance ... celý popis

4290


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Rethinking Place Branding

Nákupem získáte 429 bodů

Anotace knihy

As Place Branding has become a widely established but contested practice, there is a dire need to rethink its theoretical foundations and its contribution to development and to re-assert its future. This important new book advances understanding of place branding through its holistic, critical and evidence-based approach. Contributions by world-leading specialists explore a series of crucially significant issues and demonstrate how place branding will contribute more to cultural, economic and social development in the future. The theoretical analysis and illustrative practical examples in combination with the accessible style make the book an indispensable reading for anyone involved in the field.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině The arts Architecture Landscape art & architecture

4290

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: