Rethinking Market Research for Global Business Integration / Nejlevnější knihy
Rethinking Market Research for Global Business Integration

Kód: 17585448

Rethinking Market Research for Global Business Integration

Autor Rajagopal

Presents the latest scholarly material on differences between international consumers and cultural norms that affect marketing initiatives, and new research designs that increase market share, expand profit, and build market compe ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Rethinking Market Research for Global Business Integration

Anotace knihy

Presents the latest scholarly material on differences between international consumers and cultural norms that affect marketing initiatives, and new research designs that increase market share, expand profit, and build market competitiveness. This volume features extensive coverage of a broad range of topics and perspectives such as organisational design, consumer behaviour, and globalization.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: