Rethinking Corporate Social Engagement / Nejlevnější knihy
Rethinking Corporate Social Engagement

Kód: 06372126

Rethinking Corporate Social Engagement

Autor Lester M. Salamon

Examines what forms Corporate social engagement (CSE) is taking and how it's implemented, variations between countries in their approach to such partnerships, and whether CSE has made any positive impact. This work offers a constr ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Rethinking Corporate Social Engagement

Anotace knihy

Examines what forms Corporate social engagement (CSE) is taking and how it's implemented, variations between countries in their approach to such partnerships, and whether CSE has made any positive impact. This work offers a constructive critique of CSE and shows how civil society can exert positive and constructive influence on business practices.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Politics & government Political activism



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: