Reconnecting Marketing to Markets / Nejlevnější knihy
Reconnecting Marketing to Markets

Kód: 02536632

Reconnecting Marketing to Markets

Autor Luis Araujo

The historical link between marketing and markets, prevalent until the 1960s, has given way to the view of marketing as a portable set of tools applicable to markets and non-markets alike. By re-establishing the connection between ... celý popis

2305


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Reconnecting Marketing to Markets

Nákupem získáte 231 bodů

Anotace knihy

The historical link between marketing and markets, prevalent until the 1960s, has given way to the view of marketing as a portable set of tools applicable to markets and non-markets alike. By re-establishing the connection between the two, this book examines the argument that marketing produces markets: marketing practices and theories play a very significant role in the production of markets and the kinds of entities and phenomena that populate markets. This interdisciplinary book brings together theoretical and empirical contributions from marketing and economic sociologists to analyse and develop novel approaches to interpreting the relationship between marketing theory, marketing practices, and markets across a variety of market settings and countries.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Sociology & anthropology Sociology

2305

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: