Qualitative Consumer and Marketing Research / Nejlevnější knihy
Qualitative Consumer and Marketing Research

Kód: 04741813

Qualitative Consumer and Marketing Research

Autor Eileen Fischer, Robert V. Kozinets, Russell W. Belk

Designed for students, scholars and marketing research practitioners by three qualitative marketing research pioneers, this book takes readers through the basics to an advanced understanding of the state of the art in qualitative ... celý popis

3067


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Qualitative Consumer and Marketing Research

Nákupem získáte 307 bodů

Anotace knihy

Designed for students, scholars and marketing research practitioners by three qualitative marketing research pioneers, this book takes readers through the basics to an advanced understanding of the state of the art in qualitative marketing and consumer research. With hands-on exercises that researchers can practice and apply, the book leads readers step by step to develop qualitative researching skills in creative data collection, analysis and presentation, using illustrations drawn from the best of recent and classic research. Whatever your background, this book will help you become a better researcher and help your research come alive for others.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

3067

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: