Putting Patients First Field Guide - Global Lessons in Designing and Implementing Patient Centered Care / Nejlevnější knihy
Putting Patients First Field Guide - Global Lessons in Designing and Implementing Patient Centered Care

Kód: 01338851

Putting Patients First Field Guide - Global Lessons in Designing and Implementing Patient Centered Care

Autor Susan F Frampton

"This book answers 'why not' and 'how to' for health care accreditation bodies, quality experts, and frontline professionals, moving the reader from timely information, to inspiration, and through patient-centered action with prac ... celý popis

2207

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Putting Patients First Field Guide - Global Lessons in Designing and Implementing Patient Centered Care

Nákupem získáte 221 bodů

Anotace knihy

"This book answers 'why not' and 'how to' for health care accreditation bodies, quality experts, and frontline professionals, moving the reader from timely information, to inspiration, and through patient-centered action with practical tools and potent case studies." (Paul vanOstenberg, DDS, MS, vice president, Accreditation and Standards, Joint Commission International). "This superb guide from Planetree illustrates that providing high-quality, high-value, patient-centered health care is not a theoretical ideal. The case studies make clear that these goals are attainable; they are being achieved by leading health care organizations worldwide, and there is a clear road map for getting there - right here in this book." (Susan Dentzer, senior policy adviser to the Robert Wood Johnson Foundation). "At IHI, we follow the principle, 'all teach, all learn' - the idea that everyone, everywhere has something to teach, and something to learn. This remarkable and indispensable guide is as pure an example of this principle as I've come across." (Maureen Bisognano, president and chief executive officer, Institute for Healthcare Improvement). "The International Society for Quality in Health Care's mission is to inspire, promote, and support continuous improvement in the quality and safety of health care worldwide. It is in this spirit that we welcome this new book on patient-centered care. As in their previous work, the authors demonstrate just how critical it is to develop an organizational culture that puts patients first." (Peter Carter, chief executive officer, International Society for Quality in Health Care).

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Medicine Medicine: general issues Health systems & services

2207

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: