Public Relations / Nejlevnější knihy
Public Relations

Kód: 12468356

Public Relations

Autor Jane Johnston, Clara Zawawi, Allen & Unwin

This fully updated guide to the theory and practice of public relations outlines the profession's core principles and explains how to develop a variety of public relation strategies. Drawing on recent communication theory, this ex ... celý popis

1214


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Public Relations

Nákupem získáte 121 bodů

Anotace knihy

This fully updated guide to the theory and practice of public relations outlines the profession's core principles and explains how to develop a variety of public relation strategies. Drawing on recent communication theory, this explains partnering with the media, including how to effectively integrate print, electronic, and other forms of communication to reach specific groups and individuals. Employing timely case schedules, this book stresses the complexities of internal and community relations as well as a number of keys to crisis and event management.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1214



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: