Providing Quality to Customers / Nejlevnější knihy
Providing Quality to Customers

Kód: 01197572

Providing Quality to Customers

Autor Institute of Leadership & Management IL

Part of a series which are a set of workbooks to accompany the flexible learning programme specifically designed and developed by the Institute of Leadership and Management (ILM) to support their Level 3 Certificate in First Line ... celý popis

1467


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Providing Quality to Customers

Nákupem získáte 147 bodů

Anotace knihy

Part of a series which are a set of workbooks to accompany the flexible learning programme specifically designed and developed by the Institute of Leadership and Management (ILM) to support their Level 3 Certificate in First Line Management.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

1467

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: