Promoting Consumer Engagement Through Emotional Branding and Sensory Marketing / Nejlevnější knihy
Promoting Consumer Engagement Through Emotional Branding and Sensory Marketing

Kód: 42315667

Promoting Consumer Engagement Through Emotional Branding and Sensory Marketing

Autor Priya Jindal, Shubhi Bansal

7894


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Promoting Consumer Engagement Through Emotional Branding and Sensory Marketing

Nákupem získáte 789 bodů

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Volkswirtschaft

7894

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: