Pricing Tactics, Strategies, and Outcomes / Nejlevnější knihy
Pricing Tactics, Strategies, and Outcomes

Kód: 05097279

Pricing Tactics, Strategies, and Outcomes

The economics literature on pricing and pricing tactics has made huge progress in the last few decades mostly due to the influence of the asymmetric information and game theory revolutions in microeconomic theory. This authoritati ... celý popis

17052


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Pricing Tactics, Strategies, and Outcomes

Nákupem získáte 1705 bodů

Anotace knihy

The economics literature on pricing and pricing tactics has made huge progress in the last few decades mostly due to the influence of the asymmetric information and game theory revolutions in microeconomic theory. This authoritative two volume collection brings together some classic contributions which predate these revolutions, and older and newer papers which have employed these modern techniques to further our understanding of how pricing works in real world settings. "Pricing" approaches the subject mainly from the theoretical perspective, but includes also some important empirical papers. Important topics covered include entry deterrence, reputation formation, product line pricing, collusive behavior, tying and bundling, leasing, and sales and couponing strategies. The book should prove a useful reference tool for marketing students and faculty interested in the literature on pricing.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Economics Microeconomics

17052

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: