Pharmaceutical marketing in India / Nejlevnější knihy
Pharmaceutical marketing in India

Kód: 20836228

Pharmaceutical marketing in India

Autor SUBBA RAO CHAGANTI

Twenty-five years ago, Pharmaceutical Marketing in India: Concepts, Cases, Strategy was the first-ever sectoral marketing book in the Asia Pacific Region. Today, twenty-five years later, Pharmaceutical Marketing in India for Today ... celý popis

1286


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Pharmaceutical marketing in India

Nákupem získáte 129 bodů

Anotace knihy

Twenty-five years ago, Pharmaceutical Marketing in India: Concepts, Cases, Strategy was the first-ever sectoral marketing book in the Asia Pacific Region. Today, twenty-five years later, Pharmaceutical Marketing in India for Today and Tomorrow continues

Parametry knihy

1286



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: