Persuasive Communication / Nejlevnější knihy
Persuasive Communication

Kód: 02987325

Persuasive Communication

Autor Richard Young

This edition offers a comprehensive introduction to decision-making and persuasion in a business context. Drawing on empirical research on audience decisions, business communication, cognitive science, and behavioral economics, Yo ... celý popis

2810


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Persuasive Communication

Nákupem získáte 281 bodů

Anotace knihy

This edition offers a comprehensive introduction to decision-making and persuasion in a business context. Drawing on empirical research on audience decisions, business communication, cognitive science, and behavioral economics, Young reveals the thought processes of many different audiences ' from analysts to CEOs ' to help students better understand why audiences make the decisions they make and how to influence them.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

2810

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: