Party Campaigning in the 1980s / Nejlevnější knihy
Party Campaigning in the 1980s

Kód: 11453082

Party Campaigning in the 1980s

Autor Paul S. Herrnson

Are American political parties on the way out? Political action committees (PACs) currently compete with parties for influence over candidates and voters; persuading a more independent and volatile electorate requires new tactics; ... celý popis

1516


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 9-12 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Party Campaigning in the 1980s

Nákupem získáte 152 bodů

Anotace knihy

Are American political parties on the way out? Political action committees (PACs) currently compete with parties for influence over candidates and voters; persuading a more independent and volatile electorate requires new tactics; technological innovations

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Politics & government

1516

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: