Paratexts in the mass media communication / Nejlevnější knihy
Paratexts in the mass media communication

Kód: 02954861

Paratexts in the mass media communication

Autor Iwona Loewe

"The receiver wants to get all the novel in three minutes" - as Ryszard Kapuscinski wrote. The book you are keeping in your hands enhances this idea. Its subject matter is constituted by various textual acquisitions, which has bec ... celý popis

610


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Paratexts in the mass media communication

Nákupem získáte 61 bodů

Anotace knihy

"The receiver wants to get all the novel in three minutes" - as Ryszard Kapuscinski wrote. The book you are keeping in your hands enhances this idea. Its subject matter is constituted by various textual acquisitions, which has become clear and recognisable in the modern media culure. The work is about escorting texts which present and recommend the proper texts. The task of the first is to lead the reader, the listener, the spectator and the navigator to the latter. The book treats of self-promotional strategies: of leads, previews and teasers. It is designed for communication specialists, genologists, media specialists and students of humanities.

Parametry knihy

610

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: