Outside Innovation / Nejlevnější knihy
Outside Innovation

Kód: 06463903

Outside Innovation

Autor Patricia B. Seybold

The ability to innovate is what keeps your organization at the top of its field. The faster and better you innovate, the more likely you are to remain in the lead and to set the new rules that others will have to follow. But the i ... celý popis

580

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Outside Innovation

Nákupem získáte 58 bodů

Anotace knihy

The ability to innovate is what keeps your organization at the top of its field. The faster and better you innovate, the more likely you are to remain in the lead and to set the new rules that others will have to follow. But the innovation game is changing dramatically. You no longer win by hiring the smartest engineers and scientists-; you win by engaging the smartest "customers." In "Outside Innovation," Patricia Seybold, author of the best-selling "Customers.com" and "The Customer Revolution," argues that the only way organizations can break out of the pack is to open up their entire business to passionate customers and welcome them into every aspect of product and service design. In fact, those companies that bring customers into the innovation process-; the ones that innovate from the outside in-; will create products that better meet the needs of prospective customers, revolutionize business models and practices, and build fanatically loyal customers. From millions of consumers who collaborate to create and evolve next-generation multiplayer games-; games that would normally cost $100 million to develop-; to competing research scientists who work together to create breakthrough medical treatments and heartier crops, customers all over the world are already changing how companies innovate. Drawing from dozens of fascinating stories of outside innovation pioneers such as LEGO, Staples, Hallmark, Kraft, and others, Seybold shows how to win the innovation wars by: Finding lead users in your industry and commercializing their inventions. Engaging with your most visionary customers to co-design new products and new processes. Enabling customers to troubleshoot eachothers' problems, hack your solutions, and modify and extend your products to meet their needs. Providing toolkits for your customers to design very specific solutions for themselves-; customized solutions that leverage your firm's deep domain expertise. Lively and prac

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business innovation

580

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: