Os xogos de palabras na prensa gratuíta en galego: De Luns a Venres / Nejlevnější knihy
Os xogos de palabras na prensa gratuíta en galego: De Luns a Venres

Kód: 35946798

Os xogos de palabras na prensa gratuíta en galego: De Luns a Venres

Autor Cajaraville Araújo, Héctor

Este estudo parte da premisa de que os xogos de palabras son un recurso habitual nos titulares xornalísticos á hora de cativar a atención dos lectores de prensa gratuíta, que se caracterizan de maneira xeral por seren persoas con ... celý popis

182

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Os xogos de palabras na prensa gratuíta en galego: De Luns a Venres

Nákupem získáte 18 bodů

Anotace knihy

Este estudo parte da premisa de que os xogos de palabras son un recurso habitual nos titulares xornalísticos á hora de cativar a atención dos lectores de prensa gratuíta, que se caracterizan de maneira xeral por seren persoas con escaso hábito de lectura e cun tempo moi limitado para o consumo de información. O noso obxectivo vai consistir en analizar os elementos que empregan os emisores (é dicir, os xornalistas) para a elaboración de titulares dotados deste recurso creativo, e de establecer unha clasificación segundo a motivación que se agocha detrás de cada un deles.Así mesmo, trataremos de identificar os procesos que fan que as mensaxes creativas enviadas polos autores tenan nos destinatarios (os lectores) a resposta agardada, logrando así que os xogos de palabras cumpran o seu obxectivo e prendan nos receptores o interese por seguir lendo o resto da información. Que mecanismos se ponen en marcha neste fenómeno comunicativo? Que importancia ten o conecemento compartido entre emisores e receptores na comprensión exitosa dun titular creativo? Que relevancia tenen o contexto, o significante, os elementos paratextuais ou o propio sentido dos termos? A estas e outras cuestión trataremos de ir dando resposta nas páxinas deste estudo.

Parametry knihy

182



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: