Organisational Change and Transition / Nejlevnější knihy
Organisational Change and Transition

Kód: 01674218

Organisational Change and Transition

Autor Alexander Michalski

Essay aus dem Jahr 2012 im Fachbereich BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation, Note: -, -, Sprache: Deutsch, Abstract: Change is inevitable for corporations in order to gain and sustain a competitive advantage within ... celý popis

462


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Organisational Change and Transition

Nákupem získáte 46 bodů

Anotace knihy

Essay aus dem Jahr 2012 im Fachbereich BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation, Note: -, -, Sprache: Deutsch, Abstract: Change is inevitable for corporations in order to gain and sustain a competitive advantage within global markets. Referring to Peters and Waterman (2004), the McKinsey 7-S model provides a valuable basis to identify the current situation within Biscuit & Co Ltd (BCL). [...] In 2004, after initiating a massive change programme within BCL, Murphy pushed for a new product launch supported by the Board of BCL. Although the product launch seemed to be successful, Murphy s actions caused massive conflicts between production and sales & marketing and damaged his relationship with Andrew Eastern. The most striking issue, based on the findings, is that Murphy implemented a change programme that was contradictory to the corporate culture and did not involve permanent status employees.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Werbung, Marketing

462



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: