No More Rules:Graphic Design and Postmodernism / Nejlevnější knihy
No More Rules:Graphic Design and Postmodernism

Kód: 01245535

No More Rules:Graphic Design and Postmodernism

Autor Rick Poyner

The last thirty-five years have seen profound upheavals in the field of graphic communication. One by one, the old certainties about the techniques and purposes of graphic design have been questioned and torn apart. Jettisoning ru ... celý popis

707

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize No More Rules:Graphic Design and Postmodernism

Nákupem získáte 71 bodů

Anotace knihy

The last thirty-five years have seen profound upheavals in the field of graphic communication. One by one, the old certainties about the techniques and purposes of graphic design have been questioned and torn apart. Jettisoning rules that no longer seemed relevant in the postmodern era, designers and typographers have reassessed their roles and forged experimental new approaches. No More Rules is the first wide-ranging critical survey to attempt to make sense of these international developments. No More Rules tells this story in detail, breaking down a broad and sometimes confusing field of graphic design activity into key developments and themes, such as the American new wave; punk and its aftermath; deconstructionist theory and design; the digital type revolution; typography grunge; graphic authorship and graphic agitation; retro and the vernacular; and recent new conceptual approaches to design. Each of the books key themes origins, deconstruction, appropriation, technology, authorship and opposition is illuminated by stunning examples of work that has changed the way in which designers and their audiences think about graphic communication.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině The arts Industrial / commercial art & design Graphic design

707

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: