Neuromarketing in Business / Nejlevnější knihy
Neuromarketing in Business

Kód: 37634485

Neuromarketing in Business

Autor Benny B. Briesemeister, Werner Klaus Selmer

This book shows how neuromarketing works in practice. It describes how companies can use the methods and insights of neuroscience to make better decisions themselves. It brings together real-world use cases in the area of applied ... celý popis

2437


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Neuromarketing in Business

Nákupem získáte 244 bodů

Anotace knihy

This book shows how neuromarketing works in practice. It describes how companies can use the methods and insights of neuroscience to make better decisions themselves. It brings together real-world use cases in the area of applied neuroscience, collected from the globally leading consumer neuroscience companies and their clients. The use cases come from a variety of business areas, from advertising research to store design, from finding the right name for a brand to designing a compelling website. The book reveals how clients engage in neuromarketing; the business problems they can encounter, and have encountered, solving with this new approach; and the values they generate.

Parametry knihy

2437

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: