Kód: 06356999
Due to a burgeoning print marketplace during the late 19th century, urban newspapers felt pressure to create entertaining prose, drawing on popular literary genres as a way of framing the news. Karen Roggenkamp examines five stori ... celý popis
1049 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 105 bodů
Due to a burgeoning print marketplace during the late 19th century, urban newspapers felt pressure to create entertaining prose, drawing on popular literary genres as a way of framing the news. Karen Roggenkamp examines five stories featured in New York newspapers during the 1890s.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries
1049 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )