Music Business: The Key Concepts / Nejlevnější knihy
Music Business: The Key Concepts

Kód: 06707928

Music Business: The Key Concepts

Autor Richard Strasser

A comprehensive guide to the terminology that is commonly used in the music business. It embraces definitions from a number of relevant fields, from e-commerce to intellectual property law.

4267


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Music Business: The Key Concepts

Nákupem získáte 427 bodů

Anotace knihy

A comprehensive guide to the terminology that is commonly used in the music business. It embraces definitions from a number of relevant fields, from e-commerce to intellectual property law.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

4267

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: