Music, Branding and Consumer Culture in Church / Nejlevnější knihy
Music, Branding and Consumer Culture in Church

Kód: 24299260

Music, Branding and Consumer Culture in Church

Autor Wagner, Tom (Royal Holloway, University of London, UK)

Starting as a single congregation in Australia, Hillsong Church now has campuses worldwide, releases worship music that sells millions of albums and its ministers regularly appear in mainstream media. So, how has a single church g ... celý popis

5474


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Music, Branding and Consumer Culture in Church

Nákupem získáte 547 bodů

Anotace knihy

Starting as a single congregation in Australia, Hillsong Church now has campuses worldwide, releases worship music that sells millions of albums and its ministers regularly appear in mainstream media. So, how has a single church gained such internationa

Parametry knihy

5474

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: