Multinational Management, International Edition / Nejlevnější knihy
Multinational Management, International Edition

Kód: 01244061

Multinational Management, International Edition

Autor John Cullen

Multinational Management: A Strategic Approach, 6e, International Edition remains the first international management text to offer students a thorough review and analysis of the latest research on international management by using ... celý popis

3855

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Multinational Management, International Edition

Nákupem získáte 386 bodů

Anotace knihy

Multinational Management: A Strategic Approach, 6e, International Edition remains the first international management text to offer students a thorough review and analysis of the latest research on international management by using a strategic perspective. Authors John B. Cullen and K. Praveen Parboteeah use strategy as a unifying theme to explore the global economy and the impact of managerial decisions, teaching students to approach international management with a strategic mindset. The text examines comparative management issues, revealing the strengths and weaknesses of competitors and how to adapt organizational practices. It also covers the key topics of formation and implementation of strategies in the global environment, the building of strategic alliances, negotiation and cross-cultural communication, international human resource management, and business ethics. In addition, Multinational Management: A Strategic Approach, 6e, International Edition discusses how cultural differences affect strategies and operations, giving students an appreciation for how social institutions - such as the economic system, the political system, the education system, and religion-play an important role in any multinational operation. With a distinctive strategic approach, up-to-the-minute coverage, real-world examples, and innovative resources, Multinational Management: A Strategic Approach, 6e, International Edition helps students develop the essential skills required to formulate and implement successful strategies in the competitive global environment.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Ownership & organization of enterprises

3855

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: