Media Planning & Buying in the 21st Century: Integrating Traditional & Digital Media / Nejlevnější knihy
Media Planning & Buying in the 21st Century: Integrating Traditional & Digital Media

Kód: 17333915

Media Planning & Buying in the 21st Century: Integrating Traditional & Digital Media

Autor MR Ronald D Geskey Sr

Advertising Media Planning and Buying Textbook NEW Media Planning & Buying in the 21st Century (3rd edition) is a leading textbook for students and early career professionals about the process of marketing-media planning, media b ... celý popis

2482


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Media Planning & Buying in the 21st Century: Integrating Traditional & Digital Media

Nákupem získáte 248 bodů

Anotace knihy

Advertising Media Planning and Buying Textbook NEW Media Planning & Buying in the 21st Century (3rd edition) is a leading textbook for students and early career professionals about the process of marketing-media planning, media buying and

Parametry knihy

2482

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: