Media Markets in Central and Eastern Europe / Nejlevnější knihy
Media Markets in Central and Eastern Europe

Kód: 01761625

Media Markets in Central and Eastern Europe

Autor Silvia Huber

This book presents a network analysis of media ownership dependencies in ten Central and Eastern European countries. In addition to a detailed description of the media landscapes in the Czech Republic, Estonia, Romania and Sloveni ... celý popis

399

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Media Markets in Central and Eastern Europe

Nákupem získáte 40 bodů

Anotace knihy

This book presents a network analysis of media ownership dependencies in ten Central and Eastern European countries. In addition to a detailed description of the media landscapes in the Czech Republic, Estonia, Romania and Slovenia it furthermore gives an overview of news agencies operating in these countries. The publication is the final report of the research project "Media markets in Central and Eastern Europe - Chances of and threats against media pluralism in Europe" carried out at Danube University Krems (Austria).

Parametry knihy

399

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: