Kód: 06434249
The media industry plays a vital role in informing and entertaining the public. This book discusses the extent to which the sources of television programming have changed; the factors industry stakeholders identified as affecting ... celý popis
3543 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 354 bodů
The media industry plays a vital role in informing and entertaining the public. This book discusses the extent to which the sources of television programming have changed; the factors industry stakeholders identified as affecting the availability of independent television programming; and, more.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries
3543 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )