Media Industry Programming, Competition & Copyright Issues / Nejlevnější knihy
Media Industry Programming, Competition & Copyright Issues

Kód: 06434249

Media Industry Programming, Competition & Copyright Issues

The media industry plays a vital role in informing and entertaining the public. This book discusses the extent to which the sources of television programming have changed; the factors industry stakeholders identified as affecting ... celý popis

3543

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Media Industry Programming, Competition & Copyright Issues

Nákupem získáte 354 bodů

Anotace knihy

The media industry plays a vital role in informing and entertaining the public. This book discusses the extent to which the sources of television programming have changed; the factors industry stakeholders identified as affecting the availability of independent television programming; and, more.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

3543

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: