Kód: 26672282
Media Industry Dynamics: Management, Concentration, Policies, Convergence and Competition
In the last 20 years there has been considerable discussion about the transformation of the media industry and its relation with telecommunications, bringing these industries closer and making them more convergent - mostly in term ... celý popis
Mohlo by se vám také líbit
Dárkový poukaz: Radost zaručena
- Darujte poukaz v libovolné hodnotě a my se postaráme o zbytek.
- Poukaz se vztahuje na celou naši nabídku.
- Elektronický poukaz vytisknete z e-mailu a můžete ihned darovat.
- Platnost poukazu je 12 měsíců od data vystavení.
Objednat dárkový poukazVíce informací
Více informací o knize Media Industry Dynamics: Management, Concentration, Policies, Convergence and Competition
Nákupem získáte 75 bodů
Anotace knihy
In the last 20 years there has been considerable discussion about the transformation of the media industry and its relation with telecommunications, bringing these industries closer and making them more convergent - mostly in terms of content management an
Parametry knihy
- Plný název: Media Industry Dynamics: Management, Concentration, Policies, Convergence and Competition
- Autor: Eli Noam, Christian Scholz, John Lavine
- Jazyk: Angličtina
- Vazba: Brožovaná
- Počet stran: 520
- EAN: 9781674017044
- ISBN: 1674017049
- ID: 26672282
- Nakladatelství: Independently Published
- Hmotnost: 752 g
- Rozměry: 229 × 152 × 29 mm
- Datum vydání: 10. December 2019