Media Industry Dynamics: Management, Concentration, Policies, Convergence and Competition / Nejlevnější knihy
Media Industry Dynamics: Management, Concentration, Policies, Convergence and Competition

Kód: 26672282

Media Industry Dynamics: Management, Concentration, Policies, Convergence and Competition

Autor Eli Noam, Christian Scholz, John Lavine

In the last 20 years there has been considerable discussion about the transformation of the media industry and its relation with telecommunications, bringing these industries closer and making them more convergent - mostly in term ... celý popis

753


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Media Industry Dynamics: Management, Concentration, Policies, Convergence and Competition

Nákupem získáte 75 bodů

Anotace knihy

In the last 20 years there has been considerable discussion about the transformation of the media industry and its relation with telecommunications, bringing these industries closer and making them more convergent - mostly in terms of content management an

Parametry knihy

753



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: