Measuring Business Excellence / Nejlevnější knihy
Measuring Business Excellence

Kód: 11630195

Measuring Business Excellence

Autor Gopal K. Kanji

Business Excellence and Total Quality Management (TQM) models provide a means of measuring the satisfaction of customers, employees and shareholders simultaneously. A number of such models currently exist, but, the author argues, ... celý popis

2118


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Measuring Business Excellence

Nákupem získáte 212 bodů

Anotace knihy

Business Excellence and Total Quality Management (TQM) models provide a means of measuring the satisfaction of customers, employees and shareholders simultaneously. A number of such models currently exist, but, the author argues, none of these address all

Parametry knihy

2118

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: