Meaning-Making and Political Campaign Advertising / Nejlevnější knihy
Meaning-Making and Political Campaign Advertising

Kód: 18704751

Meaning-Making and Political Campaign Advertising

Autor Dorothea Horst

Current research on multimodal and audiovisual metaphor has paid little attention to the media character of audiovisual images. Here is where the book develops an alternative position. Exploring the role of metaphor and metonymy i ... celý popis

3545


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Meaning-Making and Political Campaign Advertising

Nákupem získáte 355 bodů

Anotace knihy

Current research on multimodal and audiovisual metaphor has paid little attention to the media character of audiovisual images. Here is where the book develops an alternative position. Exploring the role of metaphor and metonymy in German and Polish campaign commercials, it provides insight into the dynamic nature and embodied affective grounds of audiovisual figurativity. It thereby challenges the dichotomy of political message and media effect.

Parametry knihy

3545

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: