Mass Communication Research Methods / Nejlevnější knihy
Mass Communication Research Methods

Kód: 04785725

Mass Communication Research Methods

Autor Anders Hansen

This title includes: Part One - Introduction; Part Two - Asking the Right Questions; Part Three - Researching Media Institutions, Organizations, Professionals and Production; Part Four - Researching Media Content and Representatio ... celý popis

19827


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Mass Communication Research Methods

Nákupem získáte 1983 bodů

Anotace knihy

This title includes: Part One - Introduction; Part Two - Asking the Right Questions; Part Three - Researching Media Institutions, Organizations, Professionals and Production; Part Four - Researching Media Content and Representation; Part Five - Researching Media and Communication in Society: Consumption, Audiences, Politics, Problems and Pleasures; and, Part Six - Doing Communication Research.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Sociology & anthropology Sociology

19827



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: