Marketing / Nejlevnější knihy
Marketing

Kód: 21376622

Marketing

Autor Gianfranco Walsh, Alexander Deseniss, Thomas Kilian

Das Lehrbuch führt grundlegend und systematisch in die Konzepte, Methoden und Abläufe des Marketings ein. Jedes Hauptkapitel bietet zur Veranschaulichung eine Fallstudie, in der managementbezogene Fragen beschrieben und problemori ... celý popis

939


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Marketing

Nákupem získáte 94 bodů

Anotace knihy

Das Lehrbuch führt grundlegend und systematisch in die Konzepte, Methoden und Abläufe des Marketings ein. Jedes Hauptkapitel bietet zur Veranschaulichung eine Fallstudie, in der managementbezogene Fragen beschrieben und problemorientiert analysiert werden.

Parametry knihy

939

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: